علی بن مهزیار (ع) یار دیرینه امام زمان

حضرت علی بن مهزیار دورقی اهوازی ( ره ) یکی از کهکشان های علم و معرفت

علی بن مهزیار (ع) یار دیرینه امام زمان

حضرت علی بن مهزیار دورقی اهوازی ( ره ) یکی از کهکشان های علم و معرفت

علی بن مهزیار (ع) یار دیرینه امام زمان
ارائه
تایپ دانشجویی ،پایان نامه و....
طراحی بنر وفلکس و پوستر وکارت ویزیت...
طراحی بولتن گزارشی برای شرکت ها و موسسات و ادارت ....
تلفن سفارش کار
09306049744
09160611096
یا
imanreza1356@gmail.com
طبقه بندی موضوعی

یک روز در حرم که بودم دیدمش با نارحتی بهش گفتم چرا صدا را کم نمیکنید مگر نمی دانید حرم مراسم دارد با آرمی سرتکان داد ورفت و بعداز چند دقیقه صداسیستم مسجد کم شدبرگشت گفت خوبه صدا من کلی شرمنده شدم ای کاش مرا ببخشد شهید حاج نادر حمید

روایت فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از زندگی شهید نادر حمید


فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگو با رهیاب روایتی متفاوت از زندگی شهید نادر حمید را بیان کرد.

111

به گزارش صبح شوش به نقل از رهیاب ،سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: شهید نادر حمید شخصیت خودساخته‌ای داشت که در مسجد و مجالس امام حسین(ع) تربیت شده بود. قاری قرآن و مداح اهل بیت(ع) بود و تجمیع این ویژگی‌ها سبب جذبه بالای وی شده بود.

وی افزود: در نخستین برخورد با اطرافیان به گونه‌ای ارتباط می گرفت و برادرانه رفتار می‌کرد که گویی سال‌ها است او را می‌شناسید و این حاصل روابط عمومی بالای این شهید بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هوش بالا، هوش فنی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های بارز وی بود و به همین دلیل هر کاری که به وی محول می‌شد به خوبی انجام می‌داد و وظایفش را به بهترین شکل فرا می گرفت.

وی بیان کرد: شهید نادر حمید سعی می کرد در کارهای تخصصی خودش به روز باشد و به همین دلیل خستگی ناپذیری و امیدواری به خداوند سرلوحه کارش بود.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و لایت مداری از دیگر ویژگی‌های شهید حمید بود، عنوان کرد: با تمام وجود سعی کرده بود خودش را به جبهه مقاومت برساند و توانست به عنوان بسیجی در آنجا حاضر شود. از گفتار و رفتار شهید حمید به خوبی می‌توانستیم متوجه شویم که به دنبال شهادت است و به همین دلیل هر وقت پیش دوستان و آشنایان می‌آمد حلالیت می‌طلبید.

وی اظهار داشت: شهید نادر حمید تربیت شده سیره زندگانی امام حسین(ع) است و برای شهادت در دفاع از حرم آماده شده بود و توانست به آرزویش برسد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) درباره شهادت نیروهای ایرانی در جبهه مقاومت افزود: هر چیزی که بخواهد به امنیت کشور ضربه بزند ما ورود می‌کنیم اما در جبهه مقاومت بحث اعزام نیرو در دستور کار نیست و هرکسی در آنجا حضور پیدا کرده به عنوان داوطلب بسیجی عازم شده است. البته باید توجه داشت که دیگر مرزها محدود به جغرافیا نیست و برای همین آمریکا ۱۱ هزار کیلومتر دورتر از مرز جغرافیایی کشور خود در خلیج فارس حاضر شده و می گوید برای تأمین امنیت خودم آمده‌ام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
علیرضا چراغی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی